The structure and content of quality management system of interaction between experts in scientific and methodological center environment
Abstract
a quality management system of interaction between
experts in scientific and methodological
center environment, it also examines the role
of subjects and objects of control in this process,
investigates the socio-psychological aspect
of the problem of teacher management. Special
attention is paid to the analysis of criteria for
evaluating the quality of managerial influence
and the main directions of interaction between
managers and subordinates. The article also
investigates the laws and principles of quality
management system interaction of specialists.
References
1. Абульханова-Славская К.А. Совместная деятель- ность: методология, теория, практика. - М.: На- ука, 1988. - 232 с.
2. Афанасьев В.Г. Человек в управлении обществом. - М.: Политиздат, 1977. - 382 с.
3. Недвецкая М.Н. Управление качеством педаго- гического взаимодействия школы и семьи: Моно- графия. - М.: АПКиППРО, 2008.- 240 с.
4. Симонов В.П. Педагогический менеджмент: 50 НОУ-ХАУ в области управления образователь- ным процессом: Учебн. пособие. - М., 1997. - 264 с.
5. Уманский Л.И. Психология организаторской деятельности школьников. - М.: Просвещение, 1980.