CONCEPTUAL APROACHES TO DEVELOPMENT AND ORGANIZATION OF INDEPENDENT AND INDIVIDUAL EVALUATION OF MUNICIPAL SCHOOL STUDENTS EDUCATIONAL ACHIEVMENTS
Abstract
organization of independent and individual evaluation of
municipal school students educational achievements The
concept and conceptual schemes of development and use
of independent and individual evaluation at municipal schools
of the region are formulated. The model of independent and
individual evaluation of students is created and presented.
About the Authors
Р. ЧудинскийRussian Federation
А. Быканов
Russian Federation
А. Володин
Russian Federation
References
1. Медведев Д.А. Национальная образовательная инициатива Наша новая школа [Электронный ресурс] // Президент России: [сайт]. [2010]. URL: http://президент.рф/news/6683 (дата обращения: 1.06.2011).
2. Новиков А.М., Новиков Д.А. Качество образова- ния: система внутренних и внешних оценок // Народное образование. 2007. № 4. С. 147-155.
3. Подласый И.П. Педагогика: Учебник. М., 2006. 540 с.
4. Федеральный государственный образователь- ный стандарт общего образования: проект. М., 2008. 21 с.